بازرگانی ایران آرما
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / آلومینیومی درب دار / پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی درب دار

پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی درب دار

پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی درب دار

پخش و ارسال مواد غذایی به خارج از رستوران در ظروف یکبار مصرفی که از جنس آلومینیومی و درب دار هستند بدون سرد شدن غذا در مسیر میسر می باشد.
زمانی که مشتری با رستوران تماس می گیرد، یا به صورت حضوری مراجعه نموده و تمایل دارد غذا را در فضایی خارج از محیط رستوران مصرف نماید نیاز به استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف می باشد.
ارسال غذا در ظروف معمولی ممکن نمی باشد زیرا در این حالت مشتری باید یکبار دیگر ظروف را برگرداند. تولید ظروف یکبار مصرف در جهت کاهش زحمت و افزایش کیفیت خدمات عرضه شده در رستوران ها می باشد.
پس از تحویل غذا در درب منزل برخی مواقع بخشی از غذا باقی می ماند که آن را در داخل یخچال قرار می دهند و برای استفاده مجدد باید دوباره آن را گرم نمایند. برای گرم کردن غذا آن را به ظرف دیگری منتقل و سپس روی حرارت گرم می کنند. به جهت اینکه ظروف یکبار مصرف در مقابل حرارت مستقیم ذوب می شود نمی توان آنها را روی برای این کار استفاده نمود.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

با توجه به اینکه امکان تولید ظروف یکبار مصرف از مواد اولیه مختلفی وجود دارد می توان آنها را به نوعی تولید نمود که بتوان بر روی حرارت قرار داد.
همانگونه که می دانید امکان قرار دادن فلزات بر روی حرارت مستقیم وجود دارد از این رو است که می توان برای تحویل غذا از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی استفاده کرد تا نیاز به تغییر ظرف وجود نداشته باشد.
برای ظروف یکبار مصرف از درب های ویژه ای که از مقوا تهیه شده و با یک لایه ورقه نازک آلومینیوم پوشانده شده اند استفاده می نمایند.
پخش ظروف یکبار مصرف به صورت عمده و تحویل آنها در درب رستوران، خرید آنها را برای مالکان رستوران آسان نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
وحیده سعادتمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09199662733
پست الکترونیکی: Vsd657@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ظروف آلومینیوم یکبار مصرف ضخیم گرد لاکچری

ظروف آلومینیوم یکبار مصرف ضخیم گرد لاکچری آلومینیوم یکی از عناصری است که به طور …

دیدگاهتان را بنویسید




ارسال
ایران آرما