بازرگانی ایران آرما
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / ظروف غذا / ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا

اگر به دنبال یک ظرف یکبار مصرف مقاوم برای پخش غذای رستوران خود هستید نمونه های آلومینیومی تک پرسی و چند پرسی انتخاب مناسب برای خرید هستند.
سفارش غذا از رستوران ها در این سال ها متداول شده است و افراد به هنگام برگزاری مهمانی و یا در روزهای عادی که مادر خانواده نتوانسته غذا را بپرد آن را از بیرون سفارش می دهند.
رستوران ها برای رساندن غذا به مشتریان خود در سطح شهر آنها را درون ظروف یکبار مصرف ریخته و توسط پیک خود آنها را در درب منزل تحویل می دهند. در برخی از مواقع به هنگام رساندن سفارشات در اثر وارد آمدن فشار به ظروف آنها دچار شکستگی می شوند که خرده های ظروف یکبار مصرف وارد غذا می شوند و در رساندن غذا ها اختلال ایجاد می شود.
برای رهایی از این دست از مشکلات بهتر است از جنس خاصی از ظروف یکبار مصرف استفاده گردد که در اثر وقوع حوادث نشکنند.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

کارگاه های تولید کننده ظرف یکبار مصرف با استفاده از ماده اولیه آلومینیوم در تولید آنها ظروفی مقاوم را وارد بازار نموده اند. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به جهت ساخته شدن از فلزی مستحکم در برابر ضربه و فشار دچار شکستگی نشده و می توان با خیالی آسوده از آنها استفاده نمود.
ظرف یکبار مصرف آلومینیومی در اثر ریختن غذای داغ درون آن مقاوم بوده و ذوب نمی شود، تغییر شکل نمی دهد. ظرف آلومینیومی در کارخانه ها با قالب زدن ورقه های نازک آلومینیوم توسط دستگاه ها تولید می گردد. ظرف آلومینیومی غذا یک محصول مناسب و کاربردی برای مصرف در رستوران ها و به هنگام بخش غذاهای نذری می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
وحیده سعادتمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09199662733
پست الکترونیکی: Vsd657@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف غذا

بهترین انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف غذا در انواع سایز های مختلف به فروش می …

دیدگاهتان را بنویسید




ارسال
ایران آرما