بازرگانی ایران آرما
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / ظروف چند خانه / مغازه ظروف یکبار مصرف سلف سرویس چند خانه

مغازه ظروف یکبار مصرف سلف سرویس چند خانه

مغازه ظروف یکبار مصرف سلف سرویس چند خانه

اگر قصد خرید ظروف یکبار مصرف برای سلف سرویس رستوران خود یا هر ارگانی دارید بهتر است از مغازه های عرضه این محصولات نوع چند خانه را تهیه نمایید زیرا که غذای اصلی و مخلفات را میتوان درون آن ریخت.
تولید ظروف یکبار مصرف در ایران در طول عمر خود دچار تغییرات بسیاری شده است به گونه ای مواد اولیه جدیدی وارد چرخه تولید این محصولات شده است.
در هر ساله تولید کنندگان سعی نموده اند که بر کیفیت و تنوع تولیدات خود بیفزایند تا بدین طریق دامنه مصرف کنندگان خود را را هر روزه گسترش دهند.
تنوع به کار رفته در طراحی و جنس این محصولات توانسته خود به عنوان بهترین عمل کرده است. در هر جا که به نوعی مربوط به تغذیه می باشد حال چه به سرو غذاهای اصیل ایرانی و یا فست فود بپردازند رد پایی از انواع ظروف یکبار مصرف دیده می شود.

ظروف یکبار مصرف چند خانه

چند سالی است که در برخی از رستوران ها و هتل ها عرضه غذا به صورت سلف سرویس رایج شده است. در این مدل از پذیرایی افراد خود به میز غذا مراجعه کرده و انواع مورد علاقه خود را در ظرف غذا کشیده و مصرف می کنند.
ظروف یکبار مصرف سلف سرویس ویژه ای برای این مکان ها تولید شده است که شامل چند خانه می باشد که هر فرد با برداشتن آنها می تواند انواع غذا و مخلفات را درون آنها ریخته و میل نمایند.
استفاده از ظروف یکبار مصرف چند خانه نیاز به چند ظرف را برطرف کرده و مهمانان می توانند به راحتی تنها از یک طرف به جای چند عدد استفاده نمایند.
استفاده از ظروف یکبار مصرف چند خانه در محیط هایی همچون غذاخوری دانشگاه نیز بسیار مناسب می باشد.
با افزایش مصرف این ظرف که در دو نوع درب دار و بدون درب تولید می گردند موجب شده که در تمامی مغازه های عرضه این محصولات نمونه را بتوان مشاهده کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
وحیده سعادتمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09199662733
پست الکترونیکی: Vsd657@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید




ارسال
ایران آرما